Comedie

17.11.2020

De regulă nu-mi place să mă uit de două ori la același film dar am reușit performanța de a viziona de vreo patru ori ”The Money Pit” și de fiecare dată am râs cu aceeași intensitate ca la început. E un film vechi, cu actori grozavi. Îi ador prea mult pe aceștia, Shelley Long și Tom Hanks, încât să cred că s-ar potrivi alții in locul lor. 

The Nanny” merită văzut ( nu ai cum să nu admiri stilul vestimentar al lui Fran, dădaca). Prin 2011 a apărut și ”Happily Divorced”, cu aceeași actriță, Fran Drescher (un decor minunat, situații comice), ”How I Met Your Mother”, ”Friends”, ”Bing Bang Theory”.

Nea Mărin miliardarul”, ”HO HO HO”. Micutzu - mulți îl știu de la emisiunea IUmor  (sunt foarte comice și memorabile reclamele cu el la CatMobile). ”Vacanța Mare”, ”La bloc”.

Era cât pe ce să uit de ”Police Academy 1984”:


Căutând prin amintiri comice, am dat peste un video neobișnuit. Prezintă viața unei persoane care trăiește ca în anii 1958, în zilele noastre. Mi se pare fascinant și destul de provocator de pus în practică un asemenea trai. Cum ar fi să vedem străzi sau cartiere din ani diferiți cu oameni care trăiesc astfel și altele cu persoane care trăiesc viitorul deja?! Într-un final cred că ar arăta totul ca într-un film. Ar putea fi o idee de turism.

===== va continua =====

© 2020 Blogul ”Spirit Creativ”. Toate drepturile rezervate.
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți