Flori

02.11.2020

Am o listă lungă: liliacul mov deschis, iasomia (sau lămâița), bujorul alb, crinul alb, salcâmul, zambila albă și roz, margaretele, trandafirii - în special cei parfumați, ghioceii, călțunașii, florile de frăguțe și fragi, pomii înfloriți. Toate acestea îmi bucurau sufletul în vacanțele de la bunici. 

Cu timpul, pe lista preferințelor, am adăugat: lalele, orhidee, frezii, narcise și am ales să am grijă de câteva în balconul personal. 

Am oferit cu multă plăcere câte un ghiveci cu trandafiri roșii micuți și am păstrat unul pentru mine. Credeam că nu va mai rezista, însă, s-a încăpățânat, a crescut și a înflorit de câteva ori deja. Așa am pățit si cu floarea din a treia poză, pe care am primit-o de la o fostă colegă de muncă, de ziua mea, într-o mică stropitoare. Scria foarte frumos și era o adevărată artistă în conversații (ceva specific zodiei rac: niște oameni plini de viață, care stabilesc foarte ușor relații, cunosc pe toată lumea și informații din mai toate domeniile).

Aș mânca acum o gogoașă cu flori de salcâm, m-as juca cu bani din frunze de liliac, aș face cafea din nisip în apă de ploaie, m-aș da în leagăn, m-aș juca pititea și m-aș sui din nou pe casă pentru a mă feri de ”urâtul” venit odată cu înseratul, până la întoarcerea bunicilor de la treabă.

© 2020 Blogul ”Spirit Creativ”. Toate drepturile rezervate.
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți