Iulie, ai fost frumoasă!

02.08.2021

A fost minunat! Aș putea-o numi o ”lună de miere”, fix după 7 ani de la căsătorie. Am început cu marea și am încheiat cu plimbări nocturne rocoritoare! Am oprit vâltoarea și am învățat să mă relaxez, să respir prezentul cu toți porii!

Am strâns, ca într-un buchet, amintiri de tot felul: mese în familie, zile de naștere, plimbări pe la țară, ore pe băncile din parcuri, somn de după-amiază, picnic și jocuri diverse. 

Cred că ar fi mai bine dacă am avea mai mult timp liber, cu toții. Ne-am putea bucura mai mult și am fi mai creativi, mai glumeți, mai binedispuși! 

Revin la un gând: roboței creați să lucreze în locul sau în paralel cu noi. Fiecare dintre noi să aibă roboțelul lui și să fie plătit pentru munca prestată de acesta. Am putea sa ne luăm vacanță cât ne-am dori, am petrece timp prețios cu familia, ne-am putea recupera fără griji după boală, ... Ar putea fi o invenție la fel de bună precum mașina de spălat, telefonul mobil și autovehiculul, atâta timp cât vor fi ghidați responsabil.

© 2020 Blogul ”Spirit Creativ”. Toate drepturile rezervate.
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți