Moda

17.12.2020

Culoare, textură, parfum, călduros, strălucitor, sexy, frumos! Ce ne-am face fără oamenii care își doresc noutate, evoluție?! Frumos a fost și în 1900, dar acum există multă libertate pentru a crea. Avem la dispoziție o lume întreagă să o descoperim prin toate simțurile. E minunat să faci shopping într-un magazin fizic și avem la îndemână o mulțime de oferte online să tot alegem. Am enumerat câteva astfel de magazine în acest articol. Lista va rămâne deschisă și pentru alte adăugiri.

M-am uitat prin folderele cu poze din telefon. Când îmi place ceva foarte mult, încep să descarc. Asftel am ajuns să-mi fac propriul ”magazin” în telefon (așa a ajuns să arate). Mi-a plăcut enorm ce am văzut și m-am pus pe sortat. Tot ce am ales arată ceea ce mi-ar plăcea să port și schimbarea de look pe care aș adopta-o. Îmi place tot ce este frumos, inedit, elegant, atent confecționat. În egală măsură mă bucură trăirile la maximă intensitate, spontaneitatea, oamenii haioși. Am avut o evoluție potrivit etapelor de vârstă. Probabil că multora ni se întâmplă așa: în adolescență îmi plăceau cel mai mult mașinile de culoare gri metalizat, crinii albi; în momentul în care m-am căsătorit am conștientizat că ador albastrul deschis, iar anii 2019-2020 plini de galben și cât mai multe culori laolaltă. /// tocmai am auzit un ciripit încântător la geam ///. 

Va urma ....

© 2020 Blogul ”Spirit Creativ”. Toate drepturile rezervate.
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți