O nouă primăvară

13.04.2021

Copaci înfloriți, iarbă proaspătă, lalele, triluri de păsări, nori pufoși și albi, salată, roșii, castraveți, ceapă verde, mult soare, copii veseli și jucăuși. O adevărată bucurie să privești în jur! Peisajul se schimbă de la o zi la alta, spre încântarea noastră!

Ne-am uitat într-o zi pe geamul de la bucătărie și am dat cu ochii într-un buchet de lalele roșii, în mâna unei fete. Le-am admirat atât de tare încât, a doua zi, am primit și eu la fel.

Iar, în plimbările noastre după merinde, m-a urmărit culoarea galben. Deși se afla la sectorul de articole pentru mașini, am zis să-i dau o șansă și să transform această ață din plastic într-un micuț rucsăcel. Astfel, aș simți că merg cu soarele în spate tot timpul! Vedem ce va ieși.

Primăvara se numără și concursurile, ofertele de tot felul ... Răsar de pretutindeni! Obișnuim să participăm. 

Și cum viitorul bate la ușă și chiar a intrat jumătate: 

- mașini electrice (eu chiar aș cumpăra Dacia Spring);

- hipermarket-uri fără casieri (primul din România, la Sfântul Gheorghe); 

- plăți cu telefonul; 

- aplicații cu ajutorul cărora strângi puncte la cumpărături; 

- case inteligente; 

- PC conectat la Smart TV și câte or mai fi ..., am fost plăcut surprinsă când am găsit un aparat de printat poze, instant, de la CEWE, în supermarket-ul Auchan (le poți trimite și prin bluetooth direct din telefon). 

Este copleșitor să trăiești atâtea experiențe noi, însă, fascinant totodată!

Mi s-ar părea util să se construiască roboți care să aibă grijă de persoanele în vărstă, singure sau care nu au suficient timp pentru a face activitățile casnice, sau pentru a înlocui parțial gărzile din spitale. IMPORTANT: să tratăm roboții ca pe niște prieteni!

Am dat-o din una în alta și voi încheia cu Celine Dion:

© 2020 Blogul ”Spirit Creativ”. Toate drepturile rezervate.
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți